Challenge

De 3e generatie van een Kantonese projectontwikkelaar wilde het Feng Shui-cultuurmerk van de familie van de 3e generatie opnieuw positioneren. Vanuit een Feng Shui-kalender streefden ze naar een merkwinkelformule met een breed productassortiment rondom het kernconcept van hun familie Feng Shui-erfgoed en marktleiderschap.

Oplossing

Op basis van kwantitatief onderzoek en diepgaand deskresearch heeft Orange Branding een Feng Shui-bedrijfs- en merkstrategie voor Chinese millennials van de 21e eeuw opnieuw geformuleerd en gedefinieerd. Verder ontwierpen Orange Branding ook de online platforms, de producten en het Feng Shui-retail formaat.

Klantnaam

FENGSHUI

Project Types

Merk Strategie

Merk positionering

fengshui brand positioning chart
fengshui brand logo pattern white on dark green
fengshui brand logo inspiration and ideation

Merk Concept

Fengshui Brand Logo Sketching and Dimensions
Fengshui Brand logo with Chinese brand name
Fengshui Brand Color Pallets and Inspiration
Fenshui Chinese brand logo identity design

Merk Identiteit Systeem

Chinese Fesgshui Brand Visiting Card Mockup
Chinese Fesgshui Brand Envelope Mockup
Chinese Fesgshui Brand Price Tag Mockup
Chinese Fesgshui Brand logo ideation
Chinese Fesgshui Chinese Cultural Branding
Chinese Fesgshui Cultural and art Branding
Chinese Fesgshui Brand White Visiting Card Mockup
Chinese Fesgshui Brand Book Cover Mockup

Heb jij ook een merk strategie project?