
Merk Strategie
Brand Strategy is at the core of every successful brand in retail, E-commerce, services or others.
Brand Strategy Approach
Orange Branding is a Brand Design and Brand Strategy agency.
With 20 years of experience in Asia and Europe, we have guided diverse groups of organisations and created brand strategies in various industries like B2B, B2C, Cosmetics, Electronics, Furniture, Hospitality, Investment, Luxury and Media.
We are not only a design agency, we help your company or brand to define, re-define and revitalise your brand DNA, product strategy or even reformat the online-offline retail strategy to maximise the consumer brand experience.
Our clients are
Retail Consumer brands Online brands
We have created, localized, revitalized and/or built their brand into a new, exciting or relevant brand.
Our Core Brand Strategy Services
Brand
Merk Strategie
Brand Personality
Brand Identity (Systems)
Brand Mission
Brand Naming
Brand Essence
Brand Canvas
Merk positionering
Brand DNA
Brand Charters
Brand Key Visuals
Brand Visual Briefings
Research
Consumer Research
Market Research
Competitor Research
Other
Business Planning
Innovation Mapping
Product Strategy
Brand Strategy Examples and Cases
Positionering, merkwaarde propositie, merkessentie, merk-DNA en andere tactieken zijn essentieel voor het creëren van een merkstrategie.
Met 20 jaar ervaring in Azië en Europa hebben we organisaties van klein tot groot, van commercieel tot overheid, begeleid en marktstrategieën gecreëerd in verschillende industrieën zoals FMCG, elektronica, huisdecoratie, servies, cosmetica, investering, luxe, horeca, media, meubilair, diensten, B2B, B2C en DTC.
Merkstrategie is de kern van elk succesvol merk in de detailhandel, E-commerce, diensten enz. Orange Branding is niet alleen een designbureau maar help uw bedrijf of merk om uw merk-DNA of productstrategie te definiëren, opnieuw te definiëren, nieuw leven in te blazen of zelfs de online-offline retail strategie te hervormen om de merkervaring van de consument te maximaliseren.
We can also help you with!
METAGEM
Om een strategische positioneren te creëren heeft Orange Branding onderzoek gedaan naar de bestaande en nieuwe elektronische sieraden merken en heeft op basis van de product roadmap en business doelstellingen een B2B identiteit vaan Metagem ontworpen.
TEATONES
Op basis van het beoordelen van lokale en wereldwijde thee, horeca-retailformules en Chinese theecultuur, creëerde Orange Branding een merkidentiteit, een retail formaat met een premium gevoel en een unieke ervaring waar de ambitieuze klanten zich mee zouden kunnen identificeren.
CELUCCI
Op basis van de bedrijfs- en merkstrategie ontwierp Orange Branding een online retailconcept gericht op herenmode-sieraden met een uniek assortiment en co-branding businessmodel.
FENGSHUI
Op basis van kwantitatief onderzoek en diepgaand deskresearch heeft Orange Branding een Feng Shui-bedrijfs- en merkstrategie voor Chinese millennials van de 21e eeuw opnieuw geformuleerd en gedefinieerd. Verder ontwierpen Orange Branding ook de online platforms, de producten en het Feng Shui-retail formaat.
Merk Strategie Resultaten


