Challenge

De eigenaren van een bestaand succesvol juweliersketen wilden een nieuw merk starten dat zich vooral richt op branded E-commerce in China, hyper gericht op stedelijke millennials.

Oplossing

Op basis van de bedrijfs- en merkstrategie ontwierp Orange Branding een online retailconcept gericht op herenmode-sieraden met een uniek assortiment en co-branding businessmodel.

Klantnaam

CELUCCI

Project Types

Merk Identiteit

Merk positionering

Celucci brand purpose pyramid with brand values, brand positioning, brand personality, Celucci consumer
Celucci Brand Strategy & Identity Design of picking right color
Celuccie Jewellery Chinese Brand Essence Gif
celucci chinese fashion jewellery brand typography gif
Chinese Jewellery Celucci brand tones of standard colors

Merk Concept

for centeries men have been seeking for style, stylish man posing for men's Jewelry fashion shoot
new mens jewellery brand Celucci men stylish rings for whole hand
male model posing with fashionable celucci modern jewellery rings and watch, men have been seeking for meaning
men have been seeking for beauty, model hands with Chinese celucci jewellery ring and watch

Merk Identiteit Systeem

chinese celucci brand identity on Chinese design magazine, model and bracelet
Celucci design and jewellery brand activation and identity banner with male fashion models
Chinese brand Celucci jewellery packaging box for bracelet in black color
Chinese brand Celucci jewellery packaging box for bracelet shopping bags

Heb jij ook een merk strategie project?